شناسهٔ خبر: 67379708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقلال به دنبال شکار اسلامی؛

حضور ستاره ذوب در پرسپولیس منتفی شد

تهران-ایرنا- به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ داده، حضور ستاره ذوب‌آهن در پرسپولیس منتفی شده و او باید تیم دیگری را برای آینده خود انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بدون شک یکی از استعدادهای جوان لیگ برتر در فصلی که گذشت، محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن بود. هافبک-مهاجمی که حتی توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شد و حضور در اردو را تجربه کرد. با اتمام لیگ بیست و سوم، قرارداد اسلامی هم با ذوب‌آهن به پایان رسید. او پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و تأکید کرده که می‌خواهد در تیم مطرح و بزرگتری به فوتبال خود ادامه بدهد.

اسلامی محصول آکادمی ذوب‌آهن است و طی سه سال اخیر به تیم اصلی راه پیدا کرده و در لیگ برتر درخشیده. همین درخشش باعث شده تا شایعه‌های بسیاری درباره آینده او منتشر شود. گفته می‌شد سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب اسلامی هستند اما حالا خبر می‌رسد قرمزها از این رقابت خارج شده‌اند و با توجه به پر بودن لیست و جذب احتمالی مهدی لیموچی و فرشاد احمدزاده دور اسلامی را خط کشیده‌اند.

بر همین اساس حضور اسلامی در پرسپولیس تا حدود زیادی منتفی شده و حالا استقلال می‌تواند این بازیکن را شکار کند. در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیست و سوم هم جواد نکونام علاقه بسیاری به جذب اسلامی نشان داد اما ذوب‌آهن مخالف این انتقال بود.

حالا اسلامی بازیکن آزاد است، نیازی به رضایتنامه ندارد و با توجه به کناره‌گیری پرسپولیس، استقلال می‌تواند به راحتی او را به خدمت بگیرد. البته سپاهان هم می‌تواند یک رقیب جدی برای استقلال باشد.

نظر شما