شناسهٔ خبر: 67379634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ای همگانی است

حضور حداکثری در این دوره از انتخابات باتوجه به شرایط کنونی جامعه وظیفه‌ای است که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، استاندار کردستان امروز در همایش انتخاباتی حماسه جمهور در صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه انقلاب نوپای ایران اسلامی در دهه ۶۰ علی الرغم تمام دشمنی‌ها مسیر تعالی را پیمود گفت: در این شرایط حساس منطقه‌ای و ترکیب قدرت، نیز باید با آینده نگری مسیردرست را با انتخاب رئیس جمهوراصلح مشخص کنیم.

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ای همگانی است

زارعی کوشا با اشاره به سیطره‌ی سحر آمیز رسانه‌ها در مهندسی افکار عمومی افزود: باید با هنر رسانه‌ای در افزایش مشارکت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنیم.

وی به برخی نگاه‌های ناصحیح و برداشت‌های ناقص در مورد مردم کردستان اشاره کرد و گفت: رشد رقم مشارکت کردستانی‌ها در این دوره از انتخابات می تواند ذهنیت‌های نادرست را برطرف کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم با بیان اینکه ره آورد چنین هم افزایی موجب برگزاری پرشورانتخابات در ۸ تیر میشود درمورد برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان در این ایام گفت: دوبل

چیت فروش عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه جامع امام حسین و مسئول مرکز انقلاب اسلامی دانشگاه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری، تبیین تمدنی و فکری اشاره کرد و گفت: مردم با تعیین ارزش‌های فرهنگی باید مسیر درست را برای تعالی جامعه بپمایند.

در این مراسم شرکت کنندگان نیز بر حضور باشکوه در انتخابات ۸ تیرتاکید کردند.

نظر شما