شناسهٔ خبر: 67379493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد؛

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در شهرک الهیه اهواز

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در شهرک الهیه اهواز با حضور سردار مرادحاجتی و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در شهرک الهیه اهواز امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سرهنگ پاسدار «حسین نیسی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز، سرهنگ پاسدار «سید اسلام موسوی» مسئول بسیج سازندگی خوزستان، سرهنگ پاسدار «حسين عشقی» فرمانده قرارگاه كميته جستجوی مفقودين ستادكل نيروهای مسلح در جنوب و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این آئین، شهدای گمنام را امامزادگان عشق دانست و اظهار داشت: چه مکانی بهتر از جایی که خانواده‌های عزیز نیروهای مسلح مستقر هستند که متبرک به حضور پیکر یک شهید خوشنام شود.

وی افزود: امیدواریم کلنگ ساخت یادمان شهید گمنام در این مجموعه باعث رشد معنویت، اخلاص و معرفت بین اهالی این منطقه شود. شهدایی که وجودشان باعث افزایش معنویت و خون‌شان ضامن سلامت و اقتدار هر مکانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به همان اندازه که دشمن در تلاش است تا فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه ما کمرنگ کند به همان اندازه و بلکه بیشتر باید نسبت به ترویج این فرهنگ غنمی تلاش کنیم.

سردار مرادحاجتی تصریح کرد: اگر با همت و اراده‌ای که در مجموعه شما دیدیم، یادمان این شهید خوشنام تا قبل از مراسم خاکسپاری به اتمام برسد، این منطقه از میزبانی پیکر یک فرزند پرپر شده و پرافتخار وطن برخوردار خواهند شد. پیکری که معلوم نیست از کدام خطه است، معلوم نیست پدر و مادر او کجا هستند اما وقتی در جوار شما آرام گرفت، برادر دینی همه شما است و بی شک می‌توانید به روح ملکوتی او تمسک بجوئید.

شهرک الهایی یکی از مناطق حاشیه شهر اهواز است که بسیاری از کارکنان و پرسنل نیروهای مسلح خوزستان و دیگر شهروندان اهوازی در آن سکونت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما