شناسهٔ خبر: 67379122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی پنج طرح اقتصادی در شهرک صنعتی دیلم

فرماندار دیلم گفت: عملیات اجرایی پنج طرح اقتصادی در شهرک صنعتی ناحیه بویرات این شهرستان با سرمایه گذاری ۹۷۸ میلیارد ریال بمناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت اجرایی شد.

صاحب‌خبر -
آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در شهرک صنعتی دیلم
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد اسدی در حاشیه آیین اجرای این طرح‌های صنعتی، افزود: تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها در مجموع برای ۵۲ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.
وی عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح تولید لنت ترمز دیسکی و کفشکی خودرو‌های سنگین ونیمه سنگین با ظرفیت تولید سالانه ۴۸۰ هزار عدد در زمینی به مساحت ۲۷۸۰ مترمربع، با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۱۲ نفر است.
وی ادامه داد: طرح دیگر تولید ظروق یکبار مصرف و کیسه پلاستیک یک لایه با ظرفیت تولید سالانه ۱۱۰۰ تن درزمینی به مساحت۳۰۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ثابت بالغ‌بر۲۷ میلیارد تومان است که برای ۸ نفر اشتغال فراهم می‌کند.
فرماندار دیلم اضافه کرد: سومین طرح، طرح تولید انواع کابینت، میز، نیمکت و در چوبی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن از دیگر طرح‌های اجرایی است که در زمینی به مساحت ۱۹۶۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ثابت بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۸ نفر است.
وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح تولید انواع لعاب ظروف چینی، شیشه‌ای وظروف کریستال و بلور با ظرفیت تولید سالانه ۴۸۰۰ تن در زمینی به مساحت ۳۹۲۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ثابت ۳۶ میلیاد تومان و اشتغال ۱۵ نفر در شهرک صنعتی بویرات آغاز شد.
اسدی گفت: آخرین طرحی که عملیات اجرایی آن آغاز شد، تولید فرغون با ظرفیت تولید سالانه ۱۲هزار دستگاه در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ثابت ۷ میلیارد و۷۸۴ میلیون تومان است که برای ۹ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

نظر شما