شناسهٔ خبر: 67378739 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس جمهور آینده توسعه پایدار زیست محیطی را پیگیری کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: دیدگاه رئیس جمهور آینده در حوزه محیط زیست باید به جای بهره‌کشی از سرزمین، توسعه پایدار باشد.

صاحب‌خبر -

داود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در رویداد انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از شمول جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم باید برای تعیین رئیس جمهور و سرنوشت کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: مردم در این جامعه زندگی می‌کنند و از چالش‌های محیط خود خبر دارند و از عملکرد و برنامه‌های کاندیداها هم اطلاع دارند، بنابراین باید وارد صحنه شوند تا با انتخاب درست شاهد ایران قوی و پویا باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: از نظر عمومی رئیس جمهور آینده باید فردی فعال، پرکار، آگاه و منطبق با مبانی انقلاب باشد. همچنین از نظر تخصصی، دیدگاه رئیس جمهور آینده در حوزه محیط زیست باید به جای بهره‌کشی از سرزمین، توسعه پایدار باشد.

لزوم توسعه کسب و کارهای سبز و سازگار با محیط زیست

میرشکار عنوان کرد: همچنین انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های موجود برای اشتغال استفاده کند، توسعه کسب و کارهای سبز و سازگار با محیط زیست یکی از این کارها است که از تخریب محیط زیست پیشگیری می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده در خصوص آموزش همگانی، برنامه‌های مناسبی داشته باشد تا مردم به اجرای برنامه‌های محیط زیستی کمک کنند

نظر شما