شناسهٔ خبر: 67378610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دماوند قهرمان مسابقات کشتی جام غدیر

دماوند - ایرنا -تیم کشتی شهرستان دماوند در مسابقات چند جانبه کشتی آزاد و فرنگی شهرستانهای استان تهران که به‌مناسبت عید غدیرخم برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات چند جانبه کشتی به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در رشته‌های آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان دماوند در محل خانه کشتی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۶ تیم مهمان از شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس، پیشوا در رشته آزاد و شهرستان‌های اسلامشهر، ری و کهریزک در رشته فرنگی با حضور ۲۰۰ کشتی‌گیر شرکت داشتند.

در رشته آزاد تیم شهرستان دماوند با امتیاز ۳۰۱ به مقام اول، تیم شهرستان پیشوا با امتیاز ۲۵۴ مقام دوم، تیم شهرستان پردیس با امتیاز ۲۲۰ سوم و تیم شهرستان فیروزکوه با امتیاز ۲۲۰ امتیاز به مقام چهارم رسیدند.

دماوند قهرمان مسابقات کشتی جام غدیر

در رشته فرنگی نیز تیم شهرستان دماوند با کسب امتیاز ۳۵۵ به مقام اول، تیم میهن شهرستان اسلامشهر با ۲۶۵ امتیاز مقام دوم تیم شهید بهشتی شهر ری با امتیاز ۲۱۴ سوم و تیم شهرستان کهریزک با امتیاز ۱۱۴ به مقام چهارم این مسابقات دست یافتند.

دماوند قهرمان مسابقات کشتی جام غدیر

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، پیشکسوتان ورزشکار و ... حضور داشتند و از ورزشکاران و تیم‌های برتر با اهدای مدال، کاپ قهرمانی و لوح تجلیل به‌عمل آمد.

نظر شما