شناسهٔ خبر: 67378609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در ایلام به بهره برداری می‌رسد

ایلام -ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه تا پایان شهریورماه سال جاری ۶ هزار و ۶۰۰ واحد طرح ملی نهضت مسکن در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: خدمات شهید جمهور در راستای توسعه ایلام در ذهن مردم این استان ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز چهارشنبه در آیین اربعین شهدای خدمت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به خدمات شهید آیت الله رئیسی در کشور و استان ایلام، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در استان ایلام چهار پروژه به صورت وبیناری با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ همت شامل میدان نفتی دانان، ان،جی،ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران و واحد نمک زدایی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از تونل کبیرکوه به طول هفت کیلومتر در آینده ای نزدیک، ابراز کرد: فاز اول سامانه گرمسیری نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام یادآور شد: تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد ریال برای این ابرپروژه در کشور هزینه شده و از این میزان، حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه سهم استان ایلام در طرح ملی نهضت مسکن حدود ۳۲ هزار واحد است، ابراز کرد: بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ واحد از این تعداد تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی اجرای طرح جهاد آبرسانی را یکی از مهم‌ترین مطالبه مردم استان برشمرد و افزود: تا کنون ۷۸ روستای استان با اجرای طرح جهاد آبرسانی، از آب شرب پایدار بهره‌مند شده و تا پایان سال نیز ۵۱ روستای دیگر به این تعداد اضافه می شود.

استاندار: ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در ایلام به بهره برداری می‌رسد

استاندار ایلام با اشاره به اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت، یادآور شد: آنچه موجب محبوبیت شهید جمهور شد که در اعماق وجود همه مردم ایران اسلامی و جهان نفوذ کرد چیزی جز خدمت برای مردم، اخلاص و تلاش برای حل مشکلات مردم نبود.

بهرام نیا گفت: شهید جمهور تمام هم و غمش مردم و اعتلای دین مبین اسلام بود و همین عملکرد ایشان بود که محبوب همه مردم ایران اسلامی،دنیا و جبهه مقاومت شد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه رییسی رجایی وار زیست و بهشتی شد، ابراز کرد: تقارن گرامیداشت شهدای هفتم تیر و اربعین شهدای خدمت پیام دارد که جنس شهید رئیسی از جنس شهید بهشتی و رجایی بود.

وی با قدردانی از مردم استان ایلام در خلق حماسه در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، ابراز کرد: مردم استان ایلام در انتخابات هشتم تیرماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای بار دیگر، با آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تجدید میثاق خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظر شما