شناسهٔ خبر: 67378551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حوزه انتخابیه شاهرود ۲۲۲ شعبه اخذ رای دارد

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۱۶۱ صندوق ثابت و ۶۱ صندوق سیار آماده جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

ابوطالب جلالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۸ صندوق رای شامل ۱۳۵ صندوقثابت و ۲۳ صندوق سیار شهری برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان شاهرود در هشتم تیرماه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ صندوق ثابت و ۳۸ صندوق سیار روستایی نیز در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: برای جمع‌آوری رای در بیمارستان‌ها، خانه‌سالمندان و خوابگاه‌های دانشجویی و سربازها، صندوق ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ صندوق ثابت و ۲۱ صندوق سیار برای شاهرود و بخش مرکزی اختصاص یافت، اظهار کرد: برای بخش بسطام ۱۴ صندوق ثابت و چهار صندوق سیار پیش‌بینی شد.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: ۲۱ صندوق ثابت و ۲۶ صندوق سیار روستایی در بخش مرکزی و بسطام جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه هشت صندوق ثابت و ۱۳ صندوق سیار در بخش بیارجمند پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از این تعداد سه صندوق ثابت و یک صندق سیار حوزه شهری و پنج صندوق ثابت و ۱۲ صندوق سیار روستایی است.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۶۹۵ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون برای استان سمنان در سامانه جامع انتخابات نهایی و مشخص شده است.‌

شمار واجدان شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان سمنان ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر است که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای اولی هستند.

نظر شما