شناسهٔ خبر: 67378423 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

کتاب اصول طراحی شبکه‌های توزیع محتوا منتشر شد

صاحب‌خبر -
کتاب ” اصول طراحی شبکه‌­های توزیع محتوا” ویژه علاقمندان به آشنایی کلی با مفهوم شبکه‌های توزیع محتوا و نحوه کارکرد، اجزای تشکیل دهنده آن از سوی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف یکی از روش‌­های کارای توزیع محتوا به کاربران نهایی، به­کارگیری شبکه توزیع/تحویل محتوا (CDN) است. بنابراین پیاده‌­سازی شبکه تحویل محتوا با معماری مناسب تا حد مطلوبی می­تواند مسئله توزیع محتوا به کاربران نهایی را بهبود دهد. هدف از نگارش این کتاب آشنایی خوانندگان و علاقمندان با اصول طراحی منطقی شبکه‌­های توزیع محتوا و المان‌­های اساسی آن است که در نتیجه آن، اصلی­‌ترین پیمانه‌­های معماری شبکه تحویل محتوا بیان گردیده و قابلیت‌­ها و وظایف هر کدام از آنها به تفکیک، مشخص شده است.

گفتنی است این کتاب به نویسندگی دکتر پژمان گودرزی (دانشیار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و دکتر هادی امیری (دانشیار دانشگاه تهران) در 23 فصل تنظیم شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می­توانند با انتشارات سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به شماره 67641215-021 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس سایتbook.irمراجعه کنید.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما