شناسهٔ خبر: 67377856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد

آغاز به‌کار نخستین شعبه اخذ رأی جوانان در خانه جوان اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌ بار در اصفهان شعبه ویژه اخذ رأی جوانان با همکاری شهرداری این منطقه، فرمانداری و اداره توسعه شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری این کلان‌شهر در خانه جوان آغاز به‌کار خواهد کرد و میزبان جوانان اصفهانی برای دریافت آرای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: هشتم تیر مصادف با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری «خانه جوان» شهرداری اصفهان در کنار پارک باقوشخانه، شعبه اخذ رأی ویژه جوانان همراه با رویدادهای فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: برای نخستین بار در اصفهان شعبه ویژه اخذ رأی جوانان با همکاری شهرداری منطقه ۷، فرمانداری و اداره توسعه شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری این کلان‌شهر در خانه جوان آغاز به‌کار خواهد کرد و میزبان جوانان اصفهانی برای دریافت آرای انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: استقرار چایخانه امام رضا (علیه السلام)، اجرای نمایش‌های میدانی و سرودهای انقلابی از برنامه‌های فرهنگی جانبی در کنار شعبه اخذ رأی جوانان خواهد بود.

آغاز به‌کار نخستین شعبه اخذ رأی جوانان در خانه جوان اصفهان

سلطان‌آقایی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری اصفهان گفت: طرح ابتکاری شعبه جوانان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت و امیدواریم با استقبال پرشور جوانان نیز روبه‌رو شود.

وی ضمن تشکر از تعامل، همکاری و حمایت فرمانداری اصفهان در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف حوزه مدیریت شهری و پیگیری درخواست‌های مردمی و با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: در شرایط کنونی تمام همت مسئولان و مردم، باید دعوت به حضور همه، پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات باشد تا آنچه به صلاح کشور و مردم است، رقم خورد.

نظر شما