شناسهٔ خبر: 67377067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

خوان کارلوس گاریدو تا ۱۴۰۵ در پرسپولیس

قرارداد خوان کارلوس با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 این خبر توسط وبسایت Africa Foot United منتشر شده و این وبسایت از تیم پرسپولیس به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر ایران تمجید کرده است.

خوان کارلوس گاریدو که سابقه مربیگری در باشگاه‌های معروفی همچون ویارئال و رئال بتیس در لالیگا اسپانیا را دارد، از جمله مربیان با تجربه و کارکشته در عرصه فوتبال اروپا محسوب می‌شود اما در سال‌های گذشته به موفقیت چندانی نرسیده است.

قرارداد دو ساله گاریدو با پرسپولیس می‌تواند فرصتی برای او باشد تا توانایی‌های خود را در یک محیط جدید به نمایش بگذارد و چالش‌های جدیدی را تجربه کند.

2047578

این مربی اسپانیایی که به کار با بازیکنان جوان و توسعه استعدادهای جدید معروف است، می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد و پیشرفت بازیکنان پرسپولیس داشته باشد. هواداران پرسپولیس نیز امیدوارند که با حضور گاریدو، تیم محبوب‌شان بتواند به عملکردی بهتر دست یابد و افتخارات بیشتری را کسب کند.

از طرفی، گاریدو نیز در اولین مصاحبه خود پس از امضای قرارداد با پرسپولیس، ابراز خوشحالی و انگیزه بالا برای شروع این همکاری کرد. او از پرسپولیس به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا یاد و اعلام کرد که هدف اصلی‌اش کمک به تیم برای رسیدن به قله‌های جدیدی از موفقیت‌ها است.

او به زودی برای شروع کار با پرسپولیس راهی ایران خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما