شناسهٔ خبر: 67377065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تماس فیفا با رئال: فینال جام جهانی در برنابئو

مقامات فیفا برای توافق با رئال مادرید و برگزاری دیدار فینال جام جهانی ۲۰۳0 در سانتیاگو برنابئو با مدیران این باشگاه تماس گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فیفا در طول چند ماه اخیر به صراحت اعلام کرده است که مایل است بخش اصلی پروژه برگزاری جام جهانی ۲۰۳۰ که قرار است به میزبانی چند کشور برگزار شود، در اسپانیا باشد و تنها مشکلی که وجود دارد مربوط به درگیری‌ها و مسائل سیاسی در فوتبال این کشور است. 

با این حال، آنها از قبل هم به خوبی می‌دانستند که مایل هستند دیدار فینال این مسابقات را در کشور اسپانیا و به طور خاص در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کنند که به رئال مادرید تعلق دارد و به تازگی بازسازی شده است. 

مدیران فیفا در زوریخ به خوبی می‌دانند که رئال مادرید مایل نیست این ورزشگاه مدرن را برای مدتی طولانی در اختیار آنها قرار دهد چون سود بسیاری را در این صورت از دست خواهد داد و همین باعث شده است که مذاکرات برای توافق با مدیران این باشگاه از همین حالا آغاز شود. 

2003158

این مذاکرات پیش از این برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ هم انجام شده بود و حالا وارد مرحله دیگری شده است. رئال کمی از این بابت نگران است اما هنوز زمان زیادی باقی مانده است و به نظر می‌رسد که توافق در نهایت انجام خواهد شد. 

رابطه فلورنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید با جانی اینفانتینو بسیار خوب است. پرز اخیرا در پاریس در مراسم صد و بیستمین سالگرد تاسیس فیفا حضور داشت و جالب است بدانید که رئال مادرید یکی از بنیان گذاران این سازمان به حساب می‌آید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما