شناسهٔ خبر: 67376857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار فارس:

‌مردم با حضور حداکثری راه شهید رئیسی را ادامه دهند

زهرا عسگری

استاندار فارس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، بر ضرورت انتخاب فردی که راه شهید رئیسی را ادامه داده و از ورود به حاشیه‌ها دوری کند، تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز استان فارس در روز ۸ تیر برای انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور مشارکت حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: مردم استان فارس به سهم خودشان تلاش خواهند کرد روش و منشی که شهید آیت‌الله رئیسی در پیش گرفتند و در سه سال دوران ریاست جمهوری به نحوی اقدام کردند که بدون ورود به حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و مسائل فرعی، به مسائل اصلی کشور پرداختند و با حضور میدانی به رفع مشکلات مزمن شده چند ساله و بعضاً چندین دهه ساله پرداختند، را با حضور جدی خود در انتخابات ادامه دهند.

ایمانیه تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری اشاره کردند باری که بر دوش قوه مجریه است، قطعاً خیلی زیاد و متفاوت است و هرچه که مجلس و قوه قضائیه تلاش کنند، اگر مجریان خوب و پا به کار، با انگیزه، سالم، پاکدست و با تجربه نداشته باشیم، می‌تواند تمام آن مصوبات و تصمیمات دیگر قوا را دچار عدم اجرا و کارآیی و کارآمدی کرده و خدشه‌دار کند.

استاندار فارس بیان کرد: اکنون که در کشور ما نظامی حاکم است که به رأی مردم اهمیت می‌دهد، خوب است که مردم از این حقی که برایشان قائل شده است، خوب استفاده و با دقت تلاش کنند فردی انتخاب کنند که مجددا کشور ما وارد حاشیه‌ها و مسائل فرعی نشود.

انتهای پیام

نظر شما