شناسهٔ خبر: 67376813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایگاه‌های تابستانی در زنجان به دانش آموزان خدمات ارائه می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه در استان ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان ایجاد شده است، گفت: حدود ۸۰ هزار نفر روز در رشته‌های متعدد برای دانش‌آموزان برنامه خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش زنجان گفت: امسال استان زنجان به عنوان دبیرخانه کشوری برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال فعالیت‌های تابستانی "تربیت بدون توقف" انتخاب شده است، اظهار داشت: سال قبل اتفاقات بسیار خوبی در قالب برنامه‌های تابستانی و اوقات فراغت انجام شد که امسال نیز اقدامات لازم برای دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های متعدد برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان ادامه داد: برنامه‌ها در قالب ۱۴ کارویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و سایر زمینه برای دانش‌آموزان در کشور و متعاقب آن در استان زنجان تعریف شده است.
به گفته این مسوول، تلاش می‌شود از همه فضاها و موقعیت‌های تربیتی در این راستا استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تا برای دانش‌آموزان ساعات و لحظات آموزنده و مفرحی را رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: روند تعلیم و تربیت هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیست و ما به‌ عنوان تسهیلگران تلاش خود را خواهیم کرد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد که کلاس های اوقات فراغت تابستانی برای گروه های هدف به شکوفایی استعدادهای نهفته آنان منجر شود.

نظر شما