شناسهٔ خبر: 67376246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رقابت طرفداران بازی‌های موبایلی ایرانی در نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

مسابقات بخش برخط نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با حضور 20 بازی موبایلی ایرانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از حضور 20 بازی موبایلی ایرانی در سبک‌‌ها و ژانرهای متنوع در مسابقات بخش برخط نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران خبر داد.

احمدی با اشاره به اینکه بازی‌های بخش برخط مسابقات به‌گونه‌ای انتخاب شدند که بتوانند شور و نشاط لازم را به خانواده‌ها انتقال دهند، افزود: خانواده محور بودن یکی از رویکردهای بسیار مهم در این دوره از مسابقات است. از این جهت در بخش مسابقات برخط، بازی‌های ایرانی‌ای انتخاب شدند که امکان ثبت‌نام و شرکت در رقابت‌های این بخش به‌صورت خانوادگی برای علاقه‌مندان وجود داشته باشد.

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با تاکید بر اینکه بازی‌های بخش برخط نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی از میان بازی‌های موبایلی باکیفیت و پرمخاطب ایرانی انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: این بازی‌ها متناسب با سلیقه مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف و در ژانرها و سبک‌های متنوع شامل ورزشی، اطلاعات عمومی، استراتژی، مبارزه‌ای، کلماتیک و... انتخاب شده‌اند.

به گفته رضا احمدی بازی‌های هومیی، پسرخوانده، ماشین اسپرت 3، پوکه مبارزان کمپانی، آوردگاه، آمیرزا، کوییز، بزن بهادر،عملیات انهدام، کات آف، ورسز، یکه تاز فوتبال، جدولستان، فوتبالیستارز، تسخیرگران، هشت‌خوان، قصه‌ها و بازی‌های قرآنی برای کودکان و ... از بازی‌های بخش برخط نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران است که مسابقات آن طبق زمان اعلام شده در جدول مسابقات برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود ثبت‌نام در بخش برخط این مسابقات از طریق سایت بازیکو انجام می‌شود.

نظر شما