شناسهٔ خبر: 67376227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در آیین عمامه گذاری شهرستان سلماس بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابِ فردی اصلح تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  او گفت: بزرگترین نعمتی که امروز به ملت ایران اعطا شده نعمت داشتن حکومت اسلامی است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و از جان و دل همواره از آن صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است تصریح کرد: پیام ملت ایران اسلامی در این انتخابات به دنیا این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب هم گفت: رهبری خصوصیات افراد اصلح را بیان کردند و  می‌توان به انتخاب اصلح رسید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به واقعه عید غدیر افزود: فرهنگ غدیر تداوم خط امامت و ولایت است وبایددر  روز عید غدیر خم  با بهره گیری از این فرصت بستر شناخت دقیق تاریخ اسلام و مفاهیم ولایت فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مکتب غدیر چشمه جوشان امامت و ولایت است و اتکای به آن انقلاب و ارزش های آن را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می کند.

در پایان همزمان با ایام عید غدیرمراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب  برگزار شد وپنج تن از طلاب به لباس روحانیت ملبس شدند.

 

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر انتخاب اصلح

نظر شما