شناسهٔ خبر: 67376021 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

استاندار همدان در برنامه «شکوه خدمت در مسیر دانایی»:

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

استاندار همدان در برنامه «شکوه خدمت در مسیر دانایی» کانون پرورش فکری همدان گفت: یکی از مراکزی که می‌تواند در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین اثر بگذارد، کانون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه «شکوه خدمت در مسیر دانایی» به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات به‌ویژه رأی اولی‌ها برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در این آیین با اشاره به این‌که اقدام‌های کانون همدان قابل تحسین است، بیان کرد: در دوران کودکی و نوجوانی شخصیت شکل گرفته و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قدمت بیش از ۵۰ ساله خود اقدام‌های بسیار خوبی داشته به‌ویژه در دولت سیزدهم که دولت مردم بود.

استاندار همدان در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: بسیار خرسندم در جمع کودکان، نوجوانان، والدین آنها و مربیان کانون هستم و در همین ابتدا یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم به‌ویژه رئیس جمهور شهید که روز پنج‌شنبه ۷ تیر، چهلم اوست.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

قاسمی‌فرزاد با اشاره به نقش مهم مجموعه کانون در رشد، پویایی و تکامل سرمایه‌های انسانی بیان کرد: کانون در کنار نهاد کتابخانه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی در رشد نسل آینده اثرگذار است.

استاندار همدان با بیان این‌که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم، بیان کرد: هشتم تیر روزی سرنوشت‌ساز است که مردم ما پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

وی گفت: ما در نقطه عطف تاریخ کشور قرار داریم و باید مراقب باشیم مسیر را به درستی تعیین کنیم، مسیری که رشد و سلامت کشور را تضمین کند؛ نباید با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکون و عقب‌گرد ببریم.

استاندار همدان با اشاره به اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت مردمی گفت: آیت‌الله رئیسی تلاش کردند رشد بی‌وقفه تورم و گرانی‌ها کنترل شود.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: در هر سفر برای هر استان مبالغ خوبی را تصویب می‌کردند که متوسط برای ۵ تا ۱۰ سال بود، از مصوبات استان همدان ۵۵درصد محقق شده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: بسیاری از مصوبه‌ها برای تکمیل و پایان‌دادن طرح‌های ناتمام در حوزه‌های مختلف ورزشی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کتابخانه‌ها، علوم پزشکی و... بود که نمونه بارز آن انتقال آب به سد تالوار بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی و احداث یک تصفیه‌خانه بزرگ و مجهز بود.

وی افتتاح بیمارستان اکباتان که دو دهه راکد مانده بود و نیز مرکز جامع سرطان که همه این اقدام‌ها در ۳۳ ماه اتفاق افتاد، را از اقدام‌های دولت آیت‌الله رئیسی عنوان کرد.

استاندار همدان به تکمیل مدارس و دانشکده‌هایی در دانشگاه بوعلی، صنعتی و علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: هم، افزایش کلاس داشتیم و هم خوابگاه برای دانشجویان ساخته شد.

وی گفت: اگر بخواهیم مسیر نورانی و خدمت رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کند باید انتخابی همراه با بصیرت داشته باشیم و نباید دلخوش به سخنان شیرین که مبنایی برای عمل ندارند، باشیم.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: تجربه به ما ثابت کرده عده‌ای فقط با واژه‌ها بازی می‌کنند اما عملکرد خوبی ندارند و عده‌ای که خوب کار می‌کنند فرصتی برای تبلیغ و ترویج کار خود را ندارند.

وی بیان کرد: امروز به همت کانون پرورش فکری جشن رای اولی‌ها را در این مجتمع داریم که شما نوجوانان باید بدانید با رأی خود در سرنوشت جامعه سهیم بوده و آینده کشور را رقم ‌می‌زنید و بدانید رأی یک حق اجتماعی است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم باید آگاهانه پای صندوق رای حضور یابند و بدون احساسات و بر مبنای عقلانیت و تصمیم درست رئیس جمهور خود را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

این آیین روز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ با حضور مدیران کل استان و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت‌الله مدنی کانون همدان برگزار شد.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

نظر شما