شناسهٔ خبر: 67375690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سیل شب گذشته در سوادکوه بدون فوتی و مصدوم

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در سیل شب گذشته در محور سوادکوه استان مازندران، هیچ مصدوم و فوتی نداشتیم و این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با بخش خبری شبکه خبر گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیلاب دربخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دامنه و ارتفاعات سمنان، تهران، البرز و قزوین وجود دارد.

­این مقام مسئول افزود: باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی از چند روز گذشته، استان‌های هدف برای مواجه با طوفان، صاعقه، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در حالت آماده باش بودند و به همین علت خسارت‌های سیل در این چند روز کاهش یافته است.

­سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: بارش‌های شب گذشته در استان مازندران، باعث شد محور سوادکوه به علت نفوذ حجم بسیار زیادی از گل و لای، سنگ، سنگ ریزه و نخاله‌ها به این محور مسدود شود.

<div id="video-display-embed-code_11251914"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4268519/11251914?width=600&height=350"></script></div>

­وی افزود: بیش از ۵۰ دستگاه و ماشین آلات راهداری تهران و مازندران درحال بازگشایی مسیر هستند.

­ظفری گفت: نیرو‌های عملیاتی در جستجو‌هایی که از شب گذشته تاکنون در شهرستان سوادکوه داشتند، توانستند خودرو‌هایی که در بین گل و لای بدون سرنشین مدفون شده بودند، پیدا کنند.

­این مقام مسئول افزود: صبح امروز و دیروز هم آتش سوزی‌هایی در استان‌های غربی داشتیم که مهار شدند.

­سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: برای بقیه استان‌ها هشدار سطح زرد صادر شده که احتمالا طوفان، گرد و غبار و باد شدید در این استان‌ها اتفاق بیفتد.

نظر شما