شناسهٔ خبر: 67375544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قوم بختیاری مثل همیشه در انتخابات حضور پررنگی دارند - اکونیوز

اقتصاد ایران: شهرکرد-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ گفت: قوم بختیاری به ویژه عشایر شهرستان کوهرنگ با اتحاد،وحدت و همدلی در کنار هم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری حضور پررنگی دارند.

صاحب‌خبر -

حسین قلی دری بابادی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ایلات و طوایف و عشایر آماده برای شرکت در رویداد بزرگ انتخابات هستند.

وی با اشاره به اثرگذاری مشارکت و حضور همه اقشار مردم در انتخابات بیان داشت: استقلال آزادی جمهوری اسلامی ارمغان مشارکت و حضور حداکثری است.

بدری بابادی در ادامه گفت: قوم بختیاری به ویژه عشایر شهرستان کوهرنگ همان طور که با اتحاد، وحدت و همدلی در کنار هم در مراسمات و رسومات در غم و شادی هم شریک هستند با مشارکت حداکثری در روز جمعه مایه سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

مشارکت حداکثری در روز جمعه مایه سربلندی ایران اسلامی می‌شود

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ بختیاری‌ها و لرها جز بهترین و باوفا ترین اقوام ایرانی هستند گفت: ایلات عشایر بختیاری با قلب‌های متحد و عقاید و باورهای مشترک و حس غیرت به ایران اسلامی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در رویداد حضور به نمایش می‌گذارند.

بدری بابادی افزود: هراس دشمن از اتحاد اقوام ایرانی زمینه فتنه‌ها را با اقدام به تهدید و تحریم اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و جنگ اطلاعاتی راه انداخته است و می‌خواهد با این نگرش یک کشور پر از تردید برای خودمان و پر از هدف برای آنان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ با اشاره به هراس دشمن از رابطه ملت با امام امت گفت: ولایت پذیری در کنار اتحاد اقوام مایع امنیت و سربلندی کشور اشتهای طمع دشمن را کور می‌کند.

بدری بابادی بیان داشت: عشایر بختیاری از هر طایفه و قومی روز جمعه با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر صورت مسئله فتنه‌های دشمن خواهد زد.

برچسب‌ها:

نظر شما