شناسهٔ خبر: 67375363 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بارش باران در جاده های مازندران/ فیروزکوه همچنان مسدود است

مبینا آقاخانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در برخی محورهای استان مازندران خبر داد و گفت: جاده فیروزکوه نیز همچنان مسدود است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در برخی از محورهای استان مازندران بارش باران مشاهده می‌شود؛ به همین دلیل از رانندگان درخواست می کنیم با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را مدنظر قرار دهند. همچنین در نظر داشته باشند که با توجه کافی به جلو، می‌توانند در صورت نیاز، واکنش های مناسب و به موقعی از خود نشان دهند که باعث پیشگیری از تصادفات شود.

وی با اشاره به اینکه برخی محورها در اثر بارش باران و جاری شدن سیل مسدود هستند؛ افزود:محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت و محور فیروزکوه - سمنان مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر رفت و برگشت در محدوده سه راهی چلاو و محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده دزدبند نیمه سنگین است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل حسین آباد تا استاندارد نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.   

انتهای پیام

نظر شما