شناسهٔ خبر: 67374952 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادی ۱۹ زندانی در بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با عید غدیر خم ۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی با پرداخت ۵۷ میلیارد ریال از سوی کانون‌های این استان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

مهران خورده‌بین اظهار کرد: به همین مناسبت ۳۵ هزار پرس غذا در قالب سفره‌های علوی در روز عید غدیر خم در استان بوشهر بین نیازمندان و مردم عادی توزیع شد .

وی افزود: ۷۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر نیز مهمان سفره امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان بودند.

خورده بین یادآور شد: در دهه ولایت و امامت ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ادامه داد: برپایی نمایشگاه در ۱۸ مسجد و حسینیه و ۱۰ مصلای جمعه استان از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بود.

وی تصریح کرد: ۱۵ برنامه با رویکرد مردمی توسط کانون‌های خدمت رضوی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر تدوین شد که برگزاری آیین مشق غدیر برای هنرمندان خطاط و خوش‌نویسی با موضوع عید غدیر خم و قرائت خطبه غدیر در مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌ها است.

خورده بین گفت: ۱۵۰ محله در میادین ، معابر و اماکن اصلی شهرهای استان بوشهر به مناسبت عید غدیر خم چراغانی ، فضاسازی ، نورافشانی و مزین به پرچم‌های امامت و ولایت شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به برگزاری نشست‌های جهاد تبیین افزود: در این برنامه سیره ولایی و رفتاری حضرت علی علیه‌السلام برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها تبیین شد.

خورده‌بین بیان کرد: در قالب برنامه نشان ولایت پرچم امامت و ولایت در نقاط مختلف از جمله سواحل خلیج فارس به اهتزاز درمی‌آمد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خادم یار و یاوران رضوی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که نقش مهمی در زمینه حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه ریاست جمهوری دارند.

نظر شما