شناسهٔ خبر: 67374885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

گزینه‌ نهایی نیمکت تیم ملی بسکتبال کیست؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، درباره آخرین گزینه‌های مد نظر فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سعید تابش‌نیا درباره گزینه‌های مد نظر فدراسیون بسکتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی توضیح داد: همانطور که پس از جلسه آخر کمیته فنی اعلام شد، ما دو گزینه خارجی و دو گزینه داخلی را مد نظر داشتیم که در حال حاضر از میان آن‌ها دو گزینه (یکی داخلی و یکی خارجی) باقی مانده اند.

او ادامه داد: فدراسیون بسکتبال آقایان مهران شاهین‌طبع و مهران حاتمی را به عنوان دو گزینه داخلی مد نظر داشت که آقای شاهین‌طبع اعلام کردند شرایط لازم برای همکاری با فدراسیون را ندارند. به این ترتیب تنها گزینه داخلی ما آقای حاتمی هستند که قرار شد پس از بررسی‌های لازم، نظر خود را اعلام کنند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ادامه داد: «مارکو راموندینو»ی ۴۳ساله از ایتالیا و «رادووان تریفانوویچ» ۵۴ساله از اسلوونی نیز دو گزینه خارجی تیم ملی بودند که آقای راموندینو نیز پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را رد کرده است. دلیل این موضوع هم عدم هماهنگی برنامه‌های ایشان با پنجره‌های انتخابی کاپ آسیا بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان انتخاب مربی خارجی بیشتر از داخلی است: همه چیز به شرایط بستگی دارد اما من فکر می‌کنم که انتخاب نهایی فدراسیون گزینه داخلی باشد که البته باید منتظر تصمیم نهایی آقای مهران حاتمی باشیم.

تابش‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا امکان اضافه شدن گزینه‌های دیگر وجود دارد، توضیح داد: با توجه به اینکه آقایان راموندینو و شاهین‌طبع پیشنهاد فدراسیون را رد کرده‌اند و گزینه‌های ما کاهش یافتند، احتمالا دو یا سه گزینه خارجی هم به این دو فرد باقی مانده اضافه شوند. فدراسیون در تلاش است تا بهترین گزینه را انتخاب کند.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کند تا چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی شود، توضیح داد: قرار بود بعد از اتمام لیگ این اتفاق رخ دهد و اکنون به نظرم تا پایان تیر ماه، سرمربی جدید معرفی می‌شود تا تکلیف تیم ملی مشخص شود.

نظر شما