شناسهٔ خبر: 67374358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه انتخاباتی انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی منتشر شد

انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی، با صدور و انتشار بیانیه خود، هنرمندان استان را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری فرا خواند.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بیانیه خانواده بزرگ انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی به شرح ذیل است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. (مقام معظم رهبری)

روز هشتم تیرماه بی شک یوم‌الله دیگری در تاریخ این سرزمین خواهد بود. روزی که مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رای با انتخاب فردی اصلح به تمام جهانیان نشان خواهند داد که ایران مهد آزادی، جمهوریت و دموکراسی است. آن چیزی که آن‌ها ادعا دارند اما در این سرزمین بارها به رخ کشیده شده است، حضور آحاد مردم پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی بوده و این پشتوانه امنیت ملی خواهد شد.

بدین سبب خانواده بزرگ انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی دوشادوش آحاد مردم کشور عزیزمان در صحنه انتخابات حضور یافته و همه هنرمندان عزیز را به این امر دعوت می‌نماید.

خانواده بزرگ انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی

انتهای پیام

نظر شما