شناسهٔ خبر: 67374163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت؛

عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در«دیلم» آغاز شد

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: عملیات اجرایی پنج طرح اقتصادی در شهرک صنعتی ناحیه بویرات شهرستان دیلم با سرمایه گذاری ۹۷۸ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح‌ها در مجموع برای ۵۲ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

محمد اسدی افزود: طرح تولید لنت ترمز دیسکی و کفشکی خودروهای سنگین و نیمه سنگین با ظرفیت تولید سالانه ۴۸۰ هزار عدد، در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۸۰ مترمربع، با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۱۲ نفر یکی از این طرح‌ها است.

اسدی خاطرنشان کرد: طرح تولید ظروف یک بار مصرف و کیسه پلاستیک یک لایه با ظرفیت تولید سالانه هزار و ۱۰۰ تن، در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان، ۸ نفر اشتغال فراهم می‌کند.

فرماندار دیلم ادامه داد: طرح تولید انواع کابینت، میز، نیمکت و درب چوبی با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن از دیگر طرح‌های اجرای است که در زمینی به مساحت هزار و ۹۶۰ مترمربع و با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۹ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۸ نفر است.

عملیات اجرایی ۵ طرح اقتصادی در«دیلم» آغاز شد

وی بیان داشت: طرح تولید انواع لعاب ظروف چینی، شیشه‌ای و ظروف کریستال و بلور با ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار و ۸۰۰ تن در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۲۰ متر مربع با سرمایه گذاری ثابت ۳۶ میلیارد تومان و تعداد اشتغال ۱۵ نفر است.

اسدی افزود: آخرین طرحی که عملیات اجرایی آن آغاز شد، تولید فرغون با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار دستگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ثابت هفت میلیارد و۷۸۴ میلیون تومان است که ۹ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

نظر شما