شناسهٔ خبر: 67374036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با هدف شناسایی استعدادهای بومی؛

انجمن قصه‌گویی استان البرز به‌دنبال ترویج قصه است

البرز - انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با هدف شناسایی استعدادهای بومی و عمومی‌سازی قصه و استفاده از ظرفیت مادران برنامه ریزی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، خدیجه میرزای با اشاره به برگزاری مراسم عید سعید غدیر، اظهار کرد: ویژه برنامه راویان غدیر با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه عظیم غدیر و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه روایت گری و قصه‌گویی اجرا شد و راویان، قصه‌های خود را در مناطق، محله‌ها و هر جایی که تجمعی از علاقه‌مندان بود، روایت کردند.

وی افزود: این روزها انجمن قصه‌گویی همچنین با هدف شناسایی استعدادهای بومی و عمومی سازی قصه و استفاده از ظرفیت مادران و مشخص کردن اهمیت ترویج قصه و قصه‌گویی فرصت را غنیمت دانسته و به هر محفلی که مادران در مراکز کانون، مساجد، مدارس و … دارند، مراجعه کرده و ضمن معرفی کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان و فعالیت‌ها و کتاب‌های آن، قصه و قصه‌گویی و فنون این هنر را برای علاقه‌مندان تشریح می‌کند.

نماینده انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خاطره گویی، شعرخوانی و پاسخ به سوالات مخاطبان را از دیگر مواردی اعلام کرد که در این مراسم مطرح شده است.

نظر شما