شناسهٔ خبر: 67373829 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

جلسه کنترل پروژه توسعه ارتباطات روستاهای استان سمنان برگزار شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

جلسه کنترل پروژه توسعه ارتباطات روستاهای استان سمنان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان و نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در این خصوص گفت: این جلسه که با حضور نمایندگان اپراتور تلفن همراه فعال در حوزه توسعه ارتباطات روستایی به منظور تسهیل در پیشبرد پروژه‌های در حال اجرا برگزار شد و میزان پیشرفت برنامه های ابلاغی به اپراتورها مورد بررسی قرار گرفت.
حسن پور با اشاره به این که روستاهای باقی مانده با سرعت بیشتری به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند، اضافه کرد: در مسیر توسعه ارتباطات روستایی توسعه شبکه زیرساختی، انتقال پهنای باند (ایجاد سایت های جدید و ارتقای سایت های موجود) ایجاد زیرساخت فیبر نوری روستایی در دستور کار اپراتورها قرار دارد.
حسن پور تصریح کرد: توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف کسب و کار، توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف از قبیل آموزش، سلامت، کشاورزی، گردشگری، توانمندسازی زنان و قشرکم درآمد در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، از جمله دستاوردهای توسعه ارتباطات در این مناطق خواهد بود.

نظر شما