شناسهٔ خبر: 67373654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اهواز

همزمان با عید سعید غدیر در مراسمی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اهواز رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این این مراسم دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در دو سطح باشگاه‌های کتابخوانی و آزاد با هدف ترویج آموزه‌های علوی، نهج البلاغه، مفاهیم خطبه غدیر با رویکرد کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. ایجاد روحیه شور و نشاط و رواج فرهنگ غدیر بین کودکان، ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف این جشنواره است. 

مجید منادی با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: آماده‌سازی کتاب غدیر به همراه (داستان تولیدی با موضوع غدیر به قلم شرکت کننده، تصویر سازی کتاب (نقاشی)، جلد وطراحی جلد و…)، نامه به امام علی (ع) و تبریک امامت آن حضرت، تهیه کلیپ ۳ دقیقه‌ای با استفاده از گوشی همراه از جشن‌های محله، مدرسه، شهر و مسابقه کتبی خطبه غدیر از بخش‌های این جشنواره است.

وی ادامه داد: گروه سنی شرکت کنندگان از ۶ تا ۱۶ سال است و می‌توانند به صورت گروهی یا فردی در جشنواره شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد‌های ترویجی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان تا پایان شهریور ماه است.

منادی گفت: شرکت کنندگان شهرستانی نیز می‌توانند آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ارسال کنند. سوالات و پاسخنامه بخش مسابقه خطبه غدیر در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده است.

نظر شما