شناسهٔ خبر: 67373543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای هفت تیر در قم برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در این استان برگزار می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ دراین اطلاعیه آمده‌است:‌ ضمن دعوت از مردم شریف و متدین قم به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت و مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بویژه سالروز شهادت حضرت آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران ایشان را به شرح زیر اعلام می گردد.

این مراسم امروز چهارشنبه ششم تیرماه - بعد از نماز مغرب و عشاء - در شبستان حضرت امام خمینی (ه) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)‌با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم روز پنجشنبه شنبه هفتم تیرماه ساعت ۸صبح در سالن اجتماعات گلزار شهدای سوم خرداد ترتیب خواهد یافت و شب جمعه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان حضرت امام خمینی (ه) حرم مطهر با سخنرانی آیت الله میرباقری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما