شناسهٔ خبر: 67373438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل ارشاد اهالی فرهنگ و هنر کردستان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به نقل از خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان، علی اصغر دریایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جامعه هنری کردستان دوشادوش مردم در رویدادهای مختلف حضور داشته‌اند، اظهار کرد: هنرمندان همواره جزو قشری بوده‌اند که بیشترین دغدغه را در ارتباط با رشد و اعتلای کشور داشته‌اند و آنرا با زبان هنر به خوبی بیان کرده اند.

وی یکی از ویژگی های بارز هنرمندان را حضور در صحنه خواند و بیان کرد: جامعه هنری هیچ گاه نسبت به رویدادهایی که در کشور پیش آمده بی تفاوت نبوده‌اند و همواره با احساس مسئولیت اجتماعی خود در صحنه حضور داشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه انتخابات عرصه مشارکت در فعالیت‌های ملی است، گفت: تبیین تاثیر برگزاری و مشارکت در انتخابات از مسائل حائز اهمیت در هر جامعه ای است بنابراین اهالی فرهنگ و هنر و رسانه می توانند با هنر و قلم خود مسیر و شاخص ها را مطرح و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.

دریایی ضمن دعوت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به شرکت پرشور و گسترده در انتخابات هشتم تیر سال جاری، اظهار کرد: جامعه هنری افزون بر حضور خود در پای صندوق های رای می توانند با روشنگری موجبات تشویق دیگر اقشار مردم را به پای صندوق های رای ایجاد کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما