شناسهٔ خبر: 67373427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

کوثری: اجماع روی فرد اصلح به نفع کشور است

علی قورچیان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجماع کاندیداها پیرامون فرد اصلح شاهد خواهیم بود تا با رای بسیار بالاتری فردی که از شاخص‌های لازم برخوردار است سکان اداره کشور را در دست خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

اسماعیل کوثری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح، بیان کرد: مقام معظم رهبری طبق روال گذشته همه مردم را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات کردند. با شاخصه‌هایی که رهبری در صحبت‌های خود تعیین کردند باید فرد اصلح را در بین این چند کاندیدا با آن معیارها مقایسه و در نهایت مشخص کرد آن فرد کیست و به آن رای داد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای بسیار مهم بوده و ان شاءالله مردم با حضور در پای صندوق های رای فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد، اظهار کرد: در طول این مدت مردم با دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداها آشنا شده اند.

کوثری با بیان اینکه لازم است که کاندیداهای حاضر در صحنه پیرامون فرد اصلح به یک اجماعی برسند، گفت: کاندیداها در این زمینه در حال کار کردن هستند و اجماع به انتخاب بهتر مردم کمک خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا اجماع پیرامون فرد اصلح صورت بگیرد تا با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رای بسیار بالاتری فرد اصلح انتخاب شود و بتواند سکان اداره کشور را در دست بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما