شناسهٔ خبر: 67373344 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم های ملی فرانسه و لهستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

فرانسه ۱ – ۱ لهستان/ صدرنشینی با پنالتی لواندوفسکی از خروس‌ها گرفته شد + فیلم

فرانسه ۱ – ۱ لهستان/ صدرنشینی با پنالتی لواندوفسکی از خروس‌ها گرفته شد + فیلم

صاحب‌خبر -

تیم‌های ملی فرانسه و اتریش در سومین دیدارشان در گروه D به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کیلیان امباپه که در اولین بازی فرانسه در ‏یورو ۲۰۲۴ مقابل اتریش مصدوم شد و به دلیل شکسته شدن ‏بینی‌اش بازی بعدی فرانسه مقابل هلند را از دست داد امروز در ‏دومین بار که در این تورنمنت به میدان رفت پایش به گلزنی باز شد و ‏موفق شد دروازه لهستان را در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی باز کند. ‏

بیست دقیقه بعد در آن سوی میدان نوبت به اعلام خطای پنالتی ‏برای لهستانی‌ها بود. اوپامکانو در محوطه جریمه از پشت سر پای ‏سویدرسکی را زد تا لهستانی‌ها فریادزنان خواهان اعلام پنالتی بشوند. ‏داور بعد از بررسی صحنه از مانیتور کنار زمین نقطه پنالتی را نشان ‏داد. ‏ روبرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و با دو بار مکث توپ را به ‏گوشه سمت چپ فرستاد ولی مایک مانیان توپ او را مهار کرد. با ‏اعتراض لهستانی‌ها بار دیگر تصمیم‌گیری به وی‌ای‌آر سپرده شد و ‏مشخص بود که دروازه‌بان فرانسه از خط خود جلوتر آمده است. ‏ لواندوفسکی ضربه دوم را دقیقا همانجا زد و مانیان هم دوباره همان سمت پرید، اما این بار نتوانست ضربه را مهار کند و پای لواندوفسکی در آخرین بازی اش در یورو باز شد.

با این نتیجه، فرانسه با ۵ امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گرفت و لهستان که پیش از این بازی هم چهارم شدن در گروه قطعی بود، فقط با یک امتیاز یورو را ترک می‌کند.

 

نظر شما