شناسهٔ خبر: 67372524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان اندیشیده شد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی در سراسر استان به منظور برگزاری انتخابات گفت: در نشستی  اعضای ستاد انتخابات استان با گروه‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان به صورت وبیناری به تبادل اطلاعات پرداختند.

 محمدرضا جان‌نثاری ضمن اشاره به توزیع تعرفه‌های انتخابات در استان، افزود: دستگاه‌های احراز هویت نیز آماده به کار هستند و آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص سلامت انتخابات تأکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی سالم‌ترین فرایند در جهان است، زیرا این انتخابات توسط مردم اجرا می‌شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هیأت اجرایی انتخابات از آحاد مردم تشکیل و تمام فرایند اجرای انتخابات توسط همین هیأت مردمی تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: نظارت نیز توسط هیأت‌های مردمی انجام می‌شود و دقیقا بر اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: نامزد‌های انتخابات اجازه دارند در تمام شعب اخذ رأی نماینده داشته باشند که در دنیا بی‌بدیل است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: اگر کسی سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد ظلم بزرگی به جمهوری اسلامی کرده است.

جان‌نثاری ادامه داد: مردم  خود را مقید کنند که در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و آرای خود را به صندوق اندازند چرا که دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌اند.

نظر شما