شناسهٔ خبر: 67371971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد

قطع برق ۵ روستای آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب

فاطمه امیری

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: برق ۵ روستای شهرستان آذربایجان شرقی بر اثر سیلاب و بارندگی های رگباری روز سه‌شنبه قطع شده است.

صاحب‌خبر -

مجید فرشی سه‌شنبه‌شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، با تاکید بر اینکه وقوع سیلاب شدید در آذربایجان شرقی موجب قطعی برق پنج روستای استان شده است، گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی مجموعه در تلاش برای رفع مشکل قطعی برق این روستاها منطقه هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در محور میانه-آقکند دو دستگاه خودروی سواری دچار خسارت شده‌ و برق روستاهای واقع در جاده‌ی میانه-زنجان به علت آسیب دیدگی به تیرهای برق قطع شده بود که با تلاش کارکنان توزیع برق استان وصل شده است.

وی افزود: دراثر بارش شدید باران در شهرستان میانه ۸۷ مورد و در شهرستان سراب به ویژه‌ محله‌ی کورخانا حدود ۱۵۰ مورد آب گرفتگی منازل و مغازه‌های تجاری گزارش شده است.

فرشی تاکید کرد: همکاران آتش نشانی، هلال احمر و.. در حال امدادرسانی و تخلیه‌ی آب از منازل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: مسیر کرکوک درمراغه به علت ریزش جاده‌ای مسدود است، امیدواریم تا دو ساعت آینده بازگشایی شود.

وی افزود: آمار خسارات خودرویی و ادوات کشاورزی طی دو هفته‌ی اخیر افزایش یافته است بنابراین از شهروندان خواهشمندیم از توقف و پارک خودرو در مسیرهای شیب‌دار و مستعد آبگرفتگی خودداری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما