شناسهٔ خبر: 67371718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش:‌ پزشکیان فردی از جنس مردم است

گناباد-ایرنا- سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ مسعود پزشکیان فردی از جنس مردم و این مساله را در عمل ثابت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد حسینی سه شنبه شب در اجتماع حامیان مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گناباد افزود: پزشکیان همواره در صف حمایت از مردم ایستاده است و به همه مردم ایران عشق می ورزد و ترک،‌ بلوچ، کرد، ترکمن، سنی و شیعه، یهودی، مسیحی و زرتشتی را به طور یکسان در سپهر نگاهش می بیند.

وی ادامه داد:‌ مردم اگر می خواهند از سفره های کوچک شده ناشی از تورم نجات یابند باید کسی را انتخاب کنند که دانش علمی دارد و می تواند نظام بین الملل را درک و تعامل سازنده با آن داشته باشد و برای رهایی از فرق و درد و رنجش انسانها گامهای موثری بردارد و او کسی جز مسعود پزشکیان نیست.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: مسعود پزشکیان زمانی که مسوول گزینش بود برای یک نفر پرونده درست نکرده و یک نفر را اخراج نکرد و در مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری با هیچ کسی دعوا ننمود و با وجودی که بیشتر رقبایی انتخاباتی بر علیه مسعود پزشکیان بودند.

حسینی گفت: زمانی که با چماق بر سر دختران ما را در خیابان می کوبیدند مسعود پزشکیان این ظلم را فریاد زد و موقعی که دانشجویان از دانشگاهها و اساتید دانشگاه به خاطر هم اندیشی اخراج می شدند وی این ظلم را فریاد زد.

حسینی ادامه داد: یکی از نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در زمانی که مسوول سیاست خارجی بود به گونه ای عمل کرد که ۶ قطعنامه بین المللی تصویب شد و تمام تحریمها که زندگی ما را در شرایط فلج کننده روبرو کرده است زمان او اعمال شد و امروز حرف از دفاع از مردم ایران می زند.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان هیچ گام دروغ نگفته است، افزود: این را باید از مردم تبریز، استادان دانشگاه،‌همسایگان و خویشاوندان وی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرسید اگر یک نفر گفت که وی در زندگی دروغ گفته است من حرفم را پس می گیرم.

معاون سابق استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: مسعود پزشکیان با وجودی اینکه پزشک و متخصص قلب است و فوق تخصص قلب را با رتبه های نخست بدست آورده و چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی است از سالهای گذشته یک روز در هفته را برای جراحی رایگان قلب بیماران به تبریز سفر می کند.

وی ادامه داد:‌ پزشکیان حافظ کل قرآن و نهج البلاغه است و این مساله ر در زندگی اش پیاده کرده و جلسات تفسیر نهج البلاغه برای پنج هزار نفر از مردم تبریز برگزار می کند.

حسینی افزود:‌ پزشکیان آمده که ایران را با همکاری مردم ایران نجات دهد و ما و شما مردم گناباد در این عید سعید غدیر خم با هم پیمان می بندیم که در جمعه و در پیچ تاریخی دست همه َآشنایان و خویشاوندن بگیریم و جمعه تاریخ بی نظیر برای ایران رقم بزنیم و در سایه این حضور شنبه با مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب ایران روبرو شویم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما