شناسهٔ خبر: 67371486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حسینی: قالیباف در هر مسئولیتی تحول ایجاد کرده است

سبزوار- ایرنا- دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت:‌ قالیباف کسی است که از میادین نبرد تا نیروی انتظامی، از شهرداری تهران تا مجلس شورای اسلامی، در هر کجا که بوده تحول ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی، سه شنبه‌شب در جمع حامیان محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع سبزوار اظهار کرد:‌ همه شما عزیزانی که در این مسجد تاریخی با قدمتی ۷۰۰ ساله حضور دارید، سردار قالیباف را می شناسید و می دانید که وی مدیری جهادی، کارآمد و میدانی است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود:‌ همه شما شاهد بودید که دولت قبل از آیت‌الله رئیسی، در مدت هشت سال چگونه کشور را وارد رکود اقتصادی، بن‌بست‌های سیاسی و اجتماعی کرد و هزاران میلیارد بدهی کشور تنها میراثی بود که برای شهید رئیسی برجای گذاشت.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ آیت‌الله شهید رئیسی توانست با پشتکار و ممارست و همچنین روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر خود، کشور را از این‌ بست‌ها خارج کند و اکنون با تلاش صادقانه وی بعد از سه سال، کشور در عرصه منطقه‌ای و جهانی وارد مرحله‌ تازه ای شده است.

وی اضافه کرد:‌ قالیباف سرداری خستگی ناپذیر است و بدون شک می‌تواند ادامه دهنده راه دولت شهید رئیسی عزیز باشد.

معاون سابق پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت:‌ انشالله همه مردم ما در روز جمعه، هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی برای اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و آینده‌ای روشن، حضور خواهند یافت و گزینه اصلح را به عنوان رئیس جمهور چهاردهم انتخاب خواهند کرد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشتم تیرماه در کشور برگزار می شود و اکنون ۶ نامزد انتخاباتی در این عرصه رقابت دارند.

نظر شما