شناسهٔ خبر: 67370915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

در خلال راهپیمایی غدیر رقم خورد

دیدار چهره‌به‌چهره رئیس عدلیه با مردم

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران، در یکی از ساختمان‌های متعلق به قوه قضائیه که در طول مسیر راهپیمایی قرار داشت، مستقر شد و به مدت حدود سه ساعت با شمار قابل توجهی از مردم که دارای مشکلات و مسائل قضایی و حقوقی بودند، به صورت مستقیم و بدون واسطه دیدار کرد. 
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، در مراسم جشن عید سعید غدیر خم با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» در تهران حضور یافت و همپای میلیون‌ها عشاق امیرالمؤمنین (ع) در عیدالله‌الاکبر در پایتخت ایران اسلامی، مسافتی را طی طریق کرد. 
رئیس قوه قضائیه در جریان این مراسم باشکوه، با تعدادی از مردم و راهپیمایان همکلام شد و از نزدیک و بدون واسطه به استماع مسائل و دغدغه‌های آنان پرداخت. همچنین رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران، در یکی از ساختمان‌های متعلق به قوه قضائیه که در طول مسیر راهپیمایی قرار داشت، مستقر شد و به همراه تعداد دیگری از مقامات قضایی، به مدت حدود سه ساعت با شمار قابل توجهی از مردم که دارای مشکلات و مسائل قضایی و حقوقی بودند، به صورت مستقیم و بدون واسطه دیدار کرد و در چهارچوب موازین قانونی، دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات و مسائل آن‌ها صادر کرد. قاضی‌القضات در خلال این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضایی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدار‌های مردمی به مناسبت‌های مختلف به ویژه مناسبت‌های مرتبط با اعیاد اسلامی و ملی، استمرار و مداومت داشته باشند.

نظر شما