شناسهٔ خبر: 67370823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهدی اخ الصنایع: جشن عید غدیر در سال‌های بعد هم برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ در حاشیه استودیو غدیر و در حاشیه جشن ده کیلومتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه فعلی شهرداری هم اگر در سال های آینده نباشند قطعا جشن غدیر برگزار خواهد شد. شهردار منطقه ۱۰ در حاشیه استودیو غدیر و در حاشیه جشن ده کیلومتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه فعلی شهرداری هم اگر در سال های آینده نباشند قطعا جشن غدیر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در حاشیه استودیو غدیر و در حاشیه جشن ده کیلومتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از مترو سبلان تا میدان آزادی این جشن با همت مدیریت شهری برگزار شد. 

وی افزود: قبل از این جشن مدیران اجرایی این طرح مورد لطف مقام معظم رهبری قرار گرفته و همه فعالان این جشن در سال گذشته هدیه متبرکی را از مقام معظم رهبری گرفتند‌. 

شهردار منطقه ۱۰ تهران تصریح کرد: منطقه ۱۰ نقش فعالی در جشن ده کیلومتری داشته و دارد؛ به دلیل استقبال مردم مجبور شدیم که تعداد زیادی از غرفه های شهرداری این منطقه را به موکب داران و مردم واگذار شد. 

وی گفت: هماهنگی دستگاهی در جشن غدیر سال جاری بسیار بیشتر از سال گذشته بوده و ادارات مختلف شهری و سازمان و ارگانی ارتباط بیشتر و مطلوب تری با هم داشتند‌.

اخ الصنایع خاطرنشان کرد: برنامه های جشن ملی و مناسبتی و حتی تشییع شهدا با عزم ویژه ای در این منطقه برگزار می شود و مدیریت شهری وظیفه هماهنگی بسیاری اقدامات را انجام می دهد اما اجرا کننده اصلی آن مردم هستند‌. 

وی افزود: مجموعه فعلی شهرداری هم اگر در سال های آینده نباشند قطعا جشن غدیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما