شناسهٔ خبر: 67370413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حماس: مردم فلسطین برای بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند

مهر

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات گستاخانه مقامات صهیونیست درباره اداره غزه بعد از جنگ تاکید کرد: این مردم فلسطین هستند که برای آینده خود تصمیم می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه غزه در مرحله بعد از جنگ و صحبت‌هایی که «تساحی هنگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم اشغالگر در این زمینه مطرح کرد، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: صحبت‌های رئیس تروریست شورای امنیت داخلی رژیم اشغالگر درباره روز بعد از جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، آینده سیاسی ملت فلسطین و همچنین اعلام طرح‌هایی که این رژیم با دولت آمریکا و سایر طرف‌ها درباره آنها مذاکره می‌کند، بیانگر اصرار رژیم فاشیست صهیونیستی برای ادامه مسیر شکست و ناامیدی است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد: این نقشه‌های شوم در مقابل استواری و اراده مردم ما، قهرمانی، شجاعت و مقاومت آنها، تحت هیچ شرایطی اجرا نمی‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در جنبش حماس تاکید می‌کنیم که سرنوشت مردم فلسطین و آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها، روشن می‌شود و این مردم فلسطین هستند که برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند نه هیچ طرف دیگر.

این جنبش تصریح کرد: مردم فلسطین به هیچ طرفی اجازه دخالت در امور خود را نخواهند داد و مقاومت شجاع آنها، دست اشغالگرانی که می‌خواهند در سرنوشت و آینده مردم ما مداخله کنند را قطع خواهند کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس هم امروز در سخنانی درباره توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی علیه غزه در دوره بعد از جنگ، گفت: همه طرح‌ها و نظرها درباره روز بعد از جنگ باید صرفاً فلسطینی باشد و هیچ طرف بیگانه حق دخالت در آن را ندارد.

نظر شما