شناسهٔ خبر: 67370385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قالیباف مطرح کرد؛

رفع تحریم‌ها را با سرعت پیگیری خواهیم کرد

قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رفع تحریم‌ها را با سرعت پیگیری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

رفع تحریم‌ها را با سرعت پیگیری خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی قالیباف در دیدار با مردم تبریز گفت: یاد شهدای این سرزمین شهید قاضی طباطبایی، شهید مدنی و شهید آیت الله آل هاشم و همچنین یاد شهدای پرواز اردیبهشت را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: اگر امروز می‌گویم آذربایجان قهرمان و تبریز قهرمان به خاطر این است که با پوست و گوشت و استخوان در دوران دفاع مقدس جانفشانی جوانان این سرزمین قهرمان را برای دفاع از ایران اسلامی دیدم.

وی افزود: من اینجا با شما پیمان می بندم که راه خدمت و پیشرفت ایران اسلامی و راه شهیدان باکری، یاغچیان و هر شهید از خاک این سرزمین را با حول و قوه الهی ادامه خواهم داد.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما تبریز و آذربایجان شرقی را اینگونه می‌شناسیم که از هر جهت به ویژه شعر و دانش پیشگام بوده و اوج آن استاد شهریار است.

وی گفت: همیشه اینگونه بوده است که آذربایجان سرزمین اولین‌ها بوده و اینجا همیشه اینگونه بوده که در دفاع از ایران عزیزمان پیشتاز بوده است.

وی اضافه کرد: پس از حادثه تلخی که دوستان شهید ما از بین ما رخت بستند و رفتند امروز با انتخابات روبرو هستیم.

قالیباف گفت: در جمعه پیش رو شما ملت باید تصمیم بزرگی برای آینده ایران اسلامی و ادای دینمان به شهدایی که برای سرزمینمان زحمت کشیدند بگیرید.

وی تاکید کرد: ما باید مسیر شهید آیت الله رئیسی را ادامه بدهیم در این مسیر کارهای نیمه کاره باقی مانده که این شهید نتوانست آن را تمام کند ما باید آن را ادامه دهیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق دیدیم که بیش از ۲۸۵ موشک و پهپاد از انواع مختلف به سمت دشمن پرتاب شد و رسانه‌های غربی نشان دادند که موشک‌ها از روی مسجد الاقصی عبور کردند و در مهمترین پایگاه هوایی دشمن فرود آمدند که موفقیت بزرگی بود.

قالیباف ادامه داد: تا ۱۰ سال آینده دومین پایتخت اقتصادی کشور را در سواحل عمان و دریای هند برپا خواهم کرد.

وی گفت: قول می‌دهم که مردم تبریز و آذربایجان اولین باشند شما در پایه گذاری پایتخت اقتصاد پیشتازید و در تحول عظیم در صنعت و اقتصاد هم پیشرو باشید.

وی یادآور شد: دریاچه ارومیه مسئله اساسی هست و هر کاری باید انجام دهیم تا دریاچه پایدار بماند با کمک هم این درایت را خواهیم داشت تا از مشکلات خشک شدن دریاچه ارومیه پیشگیری کنیم.

نظر شما