شناسهٔ خبر: 67370226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام حمايت دکتر محمد بهرامي نماينده شهرستان هاي بويراحمد، دنا و مارگون از دکتر مسعود پزشکيان

صاحب‌خبر -
اعلام حمايت دکتر محمد بهرامي نماينده شهرستان هاي بويراحمد، دنا و مارگون از دکتر مسعود پزشکيان

خبرگزاری آریا- دکتر محمد بهرامی نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی حمایت خود را از دکتر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محمد بهرامی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به همه مردم ایران عنوان کرد: خوشبختانه شواهد میدانی طی روزهای اخیر حکایت از مشارکت پر شور مردم در انتخابات پیش رو دارد.
وی خاطرنشان ساخت: به حول و قوه الهی در انتخابات روز جمعه 8 تیر 1403 شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات خواهیم بود.
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در خصوص سؤالی مبنی بر اعلام حمایت از دکتر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: آقای دکتر مسعود پزشکیان به واسطه ی داشتن نگاه عقلانی، استقلال نظر، نگاه حمایتی از کارشناسان و متخصصین به رویکرد جریانی و مبانی تفکری ما نزدیک است و بدین ترتیب در انتخابات پیش رو از وی حمایت کامل خواهیم کرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی ادامه داد: بعد از خبر تأیید صلاحیت آقای دکتر مسعود پزشکیان ما بلافاصله به نیروهای خود توصیه به حضور در ستادهای انتخاباتی وی کرده ایم.
این نماینده مجلس ابراز داشت: صداقت، سلامت نفس، نگاه کارشناس محور می‌تواند برگه برنده دکتر مسعود پزشکیان باشد.
وی تصریح کرد: از تمامی نهاد های اجرایی و نظارتی خواهشمندیم که در راستای صیانت از آرای مردم اهتمام کامل بورزند.
دکتر بهرامی یادآور شد: همان‌گونه که آقای دکتر مسعود پزشکیان در گفت و گوهای مختلف اعلام کردند؛ انسجام و وحدت داخلی پیش شرط  توسعه سیاست خارجی و همسایگی است.
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در پایان اضافه کرد: این انسجام می‌تواند یک وحدت و همدلی تاریخی در بین همه گروه های اجتماعی، اقوام و مذاهب ایجاد کند، براساس موارد ذکر شده ما ایشان را شخص اصلح و واجد شرایط در انتخابات آینده می‌دانیم.
لازم به ذکر است که پیش از این غلامرضا تاجگردون نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با حضور در ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان رسماً از این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

نظر شما