شناسهٔ خبر: 67370126 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور و منتهی به تهران سنگین گزارش شده که مسافران به توصیه های ایمنی توجه کنند.

صاحب‌خبر -

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محور چالوس مسیر(رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است گفت:  محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ،دلیچایی و شهر دماوند و محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۳تا۲ گزارش شده و  تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

محرابی نیا بیان کرد: همچنین محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و  محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت:  بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، گیلان ، زنجان ، قزوین ، البرز ، مازندران ، تهران و سمنان را شاهد هستیم  همچنین  وزش باد و گردوخاک و در برخی از محورهای استان های تهران ، قم و مرکزی گزارش شده است که در همین راستا توصیه می شود مسافران پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت جوی محورها مطلع شوند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

نظر شما