شناسهٔ خبر: 67369949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

هم آوایی مردم گلستان در انتخابات

با نزدیک شدن روزهای پایانی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد ورود جدی تر رای اولی ها و اقوام گلستان در ستادهای انتخاباتی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ با بررسی های میدانی نوجوانان و جوانان استان گلستان با ورود جدی به عرصه رقابت های انتخاباتی از نامزدهای خود حمایت های چشمگیری دارند.

ستاد های مختلف دکتر قالیباف در سرزمین برادری شاهد حضور قومیت های مختلفی است که در حمایت از این نامزد ریاست جمهوری گردهم آمده تا با رعایت اخلاق و آزادی پرچم جمهوریت را اعتلا ببخشند.

امسال مردم استان گلستان در کمتر از ۶ ماه مجدد آماده حماسه سازی دیگری در پای صندوق های رای برای انتخاب فردی اصلح و منطبق با شاخص های اعلامی مقام معظم رهبری و در سطح شهید جمهور که دولت چهاردهم را با کارنامه‌ای درخشان در سوابق مدیریتی خود هستند.

بزرگان قومیت های مختلف ساکن استان و چهره های بیشماری در سرزمین برادری با اعلام حمایت خود از دکتر محمد باقر قالیباف به سیل عظیم هواداران این نامزد انتخاباتی پیوسته‌اند.

براساس مشاهدات عینی خبرنگاران ما در سطح استان باتوجه به فعالیت های متنوع تمامی ۶ نامزد ریاست جمهوری حضور اقشار مختلف در ستاد های انتخاباتی دکتر قالیباف چشمگیر تر و با تراکم بیشتری مواجه است.

اعتماد رای اولی ها و جوانان به برنامه های این نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان مشهود بوده و دارای پایگاه اجتماعی زیادی شده است.

نظر شما