شناسهٔ خبر: 67369894 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به میزبانی موسسه اکو؛

عصر شعر «شهدای خدمت» برگزار شد

عصر شعر «شهدای خدمت» با حضور جمعی از شاعران کشورهای عضو اکو از جمله ایران، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکیه در مؤسسه فرهنگی اکو برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در آغاز این برنامه که چهارم تیر برگزار شد، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو تاکید کرد: شهادت شهید رئیسی نه تنها ایرانی‌های عزیز بلکه تمام ملت مسلمان جهان را تکان داد و ما همه عزادار این شهدا هستیم.

وی از سفر رئیس جمهور محبوب شهید رئیسی به پاکستان یاد کرد و افزود: زمانی که شهید رئیسی به پاکستان آمد دولت پاکستان به احترام وی یک روز تعطیلی رسمی اعلام کرد و استقبال بی‌نظیر از رئیسی در پاکستان بیان‌گر جایگاه و محبوبیت وی در میان مردم پاکستان است.

میهمان ویژه عصر شعر، محمدرضا بهمنی، معاون توسعه‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در سخنانی گفت: گاهی ما درباره شخص حرف می‌زنیم و گاهی هم از شخصیت می‌گوییم و در مورد شهید رئیسی و دیگر شهدا ما از شخصیت ایشان حرف می‌زنیم. راه شهدا مخصوصاً شهید رئیسی و یارانشان ادامه خواهد داشت.

در بخش شعرخوانی‌ها، علی داوودی، حسن رضا نقوی، صائب جعفری، ابراهیم نوری، ممتاز عاطف، یوسف دانش، ممتاز عاطف، کبری حسینی بلخی، سیده سکینه گنگور و فاطمه بتول سایوز به زبان‌های فارسی، اردو و ترکی به شعرخوانی پرداختند.

نظر شما