شناسهٔ خبر: 67369867 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رسیدگی به تخلفات ۲۷ دفتر پیشخوان خدمات دولت استان آذربایجان غربی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

​در جلسه کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت آذربایجان غربی ، تخلفات ۲۷ دفتر مورد رسیدگی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی ، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به موارد تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف گفت: در اولین جلسه کمیته استانی تخلف 27 دفتر پیشخوان دولت بررسی و بر اساس مصوبات کمسیون تنظیم مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ شد.
جلیلی نژاد افزود: باید با پیشگیری از تخلف دفاتر پیشخوان به عنوان پیشانی ارائه خدمات دولت از نارضایتی مردم جلوگیری نمود.وی نظارت بر عملکرد دفاتر را لازم دانست و افزود: خط قرمز کمیته استانی رعایت حقوق مردم است و با تخلفاتی که شاکی خصوصی داشته باشد رسیدگی بدون اغماض انجام خواهد شد.
رئیس کمیته استانی گفت: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

نظر شما