شناسهٔ خبر: 67369679 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزئیات شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس

لندن – ایرنا – سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به‌عنوان بزرگترین مرکز اخذ آراء انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در اروپا، مشخصات محل استقرار صندوق‌های اخذ رای در انگلیس را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایرنا در لندن، در مجموع ۱۰ شعبه اخذ رای در انگلیس تدارک دیده شده است که از این تعداد ۵ شعبه در لندن و ۵ شعبه دیگر در شهرهای منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، گلاسکو(اسکاتلند) و کاریف( ولز) خواهد بود.

آدرس شعب از این قرار است.

جزئیات شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری ایران در انگلیس

سفارت کشورمان برای دسترسی آسان و راحت به شعب اخذ رای و شرکت در انتخابات پیش‌رو، نکاتی را به هموطنان توصیه کرده، که به شرح زیر است:

۱- تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به شعب اخذ رای مراجعه فرمایند.

۲- مدارک لازم برای شرکت در انتخابات، شناسنامه یا کارت ملی و یا گذرنامه است؛هموطنان گرامی حتما یکی از مدارک ذکر شده را همراه خود داشته باشند.

۳- تمام متولدین ۱۳۸۵/۰۴/۰۸ ( ۲۰۰۶/۰۶/۲۸) و قبل از آن می توانند در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

۴- شعبات اخذ رای راس ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه فرآیند اخذ رای از هموطنان را آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ همان روز به مدت ۱۰ ساعت این فرایند را ادامه خواهند داد. در صورت تمدید انتخابات، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهوری، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ همزمان با در داخل کشور در ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برگزار خواهد شد.

در این دوره از انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، امیرحسین قاضی‌زاده، عایرضا زاکانی، سعید جلیلی و محمدرضا قالیباف، به عنوان شش رقیب حضور دارند.

نظر شما