شناسهٔ خبر: 67369619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نیکزاد:

فردی رئیس جمهور شود که میراث شهید رئیسی را به بن بست نکشاند

محمدمسعود زارع

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در جمع مردم یزد گفت: باید فردی رئیس‌جمهور شود که میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند و با تعامل و تلاش و اقدام موثر کشور بتواند در عرصه‌های گوناگون قله‌های پیشرفت را طی کند.

صاحب‌خبر -

«علی نیکزاد» شامگاه امروز در تجمع حامیان محمدباقر قالیباف در استان یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با تبریک عید سعید غدیرخم به اهمیت مشارکت و انتخاب گزینه اصلح برای گره گشایی از امور کشور و مردم پرداخت.

وی افزود: از جبهه انقلاب چهره‌های متدینی در انتخابات حضور دارند، اما کشور با مشکلات و مسائل زیادی در حوزه سیاست‌های داخلی و خارجی مواجه است.

نیکزاد گفت: باید فردی رئیس‌جمهور شود که میراث شهید رئیسی را به بن‌بست نکشاند و با تعامل و تلاش و اقدام موثر کشور بتواند در عرصه‌های گوناگون قله‌های پیشرفت را طی کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: در زمانی که برای ریاست جمهوری شهید رئیسی تلاش می‌کردیم به دنبال آن بودیم تا شخصیتی روی کار بیایند که این انقلاب را عزت ببخشد و در مسیر اسلام زمینه پیشرفت و تعالی ایران را فراهم آورد و دیدیم که چگونه ایشان خدمت کردند و مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان فرمودند که من دلم برای رئیسی سوخت و راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: یزد دارالعباده است و ویژگی‌های مردم این سرزمین همچون نگین درخشانی در تاریخ انقلاب و اسلام می‌درخشد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: شهر یزد دیار علمای بزرگی همچون شهید صدوقی و آیت‌الله حائری یزدی، شهر ادبیات و مهدی آذر یزدی است.

انتهای پیام

نظر شما