شناسهٔ خبر: 67369349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

همایش بزرگ احزاب و تشکل‌های سیاسی حامی پزشکیان برگزار شد - اکونیو

اقتصاد ایران: همایش بزرگ احزاب و تشکل‌های سیاسی حامی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر سه‌شنبه در برج تشریفات تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ احزاب و تشکل‌های سیاسی حامی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر سه‌شنبه در برج تشریفات تهران با حضور چهره‌هایی همچون محمدباقر نوبخت رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه، پیروز حناچی شهردار سابق تهران و جواد امام فعال اصلاح‌طلب برگزار شد.

مسعود پزشکیان را آزاده یافتم

در ابتدای این همایش، احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران گفت: بسیاری از افرادی که حاضر هستند برای نشستن بر کرسی قدرت حق را ناحق کنند به جز آزادگان. من دکتر مسعود پزشکیان را اینگونه یافتم؛ آزاده و صادق.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف برای اعلام حمایت از پزشکیان افزود: از جوانان، بانوان و به ویژه ۵٠ حزب که از آقای پزشکیان حمایت کردند و از همه کسانی که در این مدت همراه ما بودند تشکر می‌کنم. ما در کمیته‌های ستاد انتخابات قرار است یک منشوری را از طرف احزاب برای مطالبه گری از رئیس جمهور آینده تدوین کنیم.

وعده سرخرمن دادن توهین به شهروندان است

محمد سالاری نماینده جبهه اصلاحات در ستاد پزشکیان در این همایش گفت: اینک مردم ایران در مقابل دو دیدگاه قرار گرفته‌اند. دیدگاهی که می‌گوید به قله‌ها نزدیک هستیم و تحریم‌ها را نعمت می‌داند و افتخار می‌کند که شیوه‌های دورزدن تحریم را یاد گرفته است. شهروندان را به خودی و غیر خودی تقسیم می‌کند. رسماً در تلویزیون اعلام می‌کند که هرکس موافق شرایط موجود نیست از کشور خارج شود.

وی با اشاره به دیدگاه دیگران افزود: در مقابل دیدگاهی است که جناب دکتر پزشکیان به عنوان شخص اخلاق‌محور که در بدترین شرایط سیاسی نیز حاضر نیست دست به بی‌اخلاقی بزند. کسی که معتقد است بدون کار تخصصی و کارشناسی امکان عبور از شرایط وجود ندارد. معتقد است ایران برای همه ایرانیان است. معتقد است که حکومت حق ندارد چیزی را بر سبک زندگی شهروندان تحمیل کند. معتقد است وعده سرخرمن دادن توهین به شهروندان است.

وی ادامه داد: درود و سپاس می‌گویم به احزاب و تشکل‌های سیاسی و عزیزی که به رغم دردها، رنج‌ها و زخم‌ها امیدوارانه باور دارند که ایران عزیز به قهرمان نیاز ندارد و بلکه به مدیریت و کارآمدی نیاز دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما