شناسهٔ خبر: 67368921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

جهاد امروز حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: امروز مجاهدت ما دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و رای دادن به گزینه اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرحیم افروغ ظهر امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ در جمع مردم دیر با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: امروز باید به وظیفه و تکلیف خود شناخت داشته باشیم و از انزوا و گوشه‌نشینی و بی‌تفاوتی بپرهیزیم.

وی با اشاره به ارائه الگوی مردم‌سالاری دینی توسط امام راحل (ره) افزود: مردم باید در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین باشند، اما در مسائلی مانند انتخابات این نقش‌آفرینی به اوج خود می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برخی از ویژگی‌های نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: رئیس جمهور باید جهت درست داشته باشد و ظرفیت‌های کشور و جوانان و مردم را بشناسد و از این فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

افروغ با بیان اینکه رئیس جمهور نباید نگاه و ذهن خود را به سمت اغیار و بیگانگان ببرد، گفت: امروز الگوی بی‌بدیلی همچون شهید رئیسی با فراهم کردن شاخص‌های نامزد اصلح کار را برای ما آسان کرده است که بتوانیم تشخیص بدهیم چه کسی به ایشان نزدیک‌تر است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی حتی یک کلمه در تعارض با ولی فقیه صحبت نکرد، عنوان کرد: پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، ملاک قرار دادن نگاه ولی فقیه در موضوعات مختلف مانند استکبارستیزی و ارزش‌های دینی و حجاب و مردم، راحت‌تر ما را به گزینه مدنظر ریاست جمهوری می‌رساند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی خواص جامعه بویژه جوانان مسجدی و روحانیون در شناخت نامزد اصلح و معرفی به مردم، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسجدی باید فعالانه در صحنه حضور داشته باشند و با گفت‌وگو به گزینه اصلح برسند و به تک تک خانه‌ها و افراد محله و شهر مراجعه و علاوه بر دعوت آن‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات گزینه اصلح را هم معرفی کنند.

افروغ با تاکید بر اینکه بی‌تفاوتی در چنینی مسائلی جایز نیست، ابراز کرد: هر کس در حد توان خود با گفتن، نوشتن و یا هر هنری که می‌تواند حداقل خانواده و اقوام خود را به مشارکت در انتخابات دعوت کند و ویژگی فرد اصلح که به آن رسیده را ترویج دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه فعالان فرهنگی و اجتماعی که ممنوعیت قانونی ندارند، نامزد اصلح را به دیگران معرفی کنند، گفت: امروز مجاهدت ما دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و رأی دادن به گزینه اصلح است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نشانه‌هایی که رئیس جمهور شهید ایجاد کرد بی‌نظیر است و باید با افتخار علم شهید رئیسی را بالا بگیریم و به مردم بگوییم فرق می‌کند به چه کسی رأی بدهیم؛ کسی که جانش را در راه خدمت به مردم داد و افراد دیگری هم بودند که به شکل و شیوه دیگری عمل کردند.

منبع: فارس

نظر شما