شناسهٔ خبر: 67368512 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

از نظافت مسجد تا دوخت 60 پرچم ویژه غدیر در سرخه

همزمان با عیدغدیرخم، نطافت و غباروبی مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه انجام و 60 پرچم سبز به همت جهادگران بسیجی در سرخه دوخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت جهادگران بسیجی در میدان حضور یافته ومسجد امام علی بن ابیطالب (ع) را نظافت و غبارروبی کردند.

زهرا ادهم از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در حاشیه این فعالیت با محوریت مساجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت عید غدیر و در راستای گردهمایی سادات در مسجد محله، نظافت مسجد توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام شد.

او افزود: همچنین نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی در جمع بسیجیان پایگاه برپا و در ادامه جشن عید غدیر با مولودی خوانی و اجرای گروه سرود نوگلان فاطمی برگزار و در پایان از بسیجیان سادات با اهدای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است به همین مناسبت پویش فقط به عشق علی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه اجرا و و در راستای آن دوخت و آماده سازی ۶۰ عدد پرچم غدیر برای نصب در سطح شهر توسط گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت انجام شد.

آذین بندی این پایگاه به مناسبت فرارسیدن عید غدیر در راستای برگزاری جشن بزرگ غدیرخم و ایستگاه صلواتی در محوطه بیرونی پایگاه انجام شد.

 

نظر شما