شناسهٔ خبر: 67368498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان خبرداد:

افزایش ۱۵ درصدی تولید کارخانه سیمان هرمزگان

مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت تولید ۱۵ درصد افزایش داشته است،اعلام کرد: به زودی افزایش تولید به ۵۰۰ تُن می رسد.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت تولید ۱۵ درصد افزایش داشته است،عنوان کرد: به زودی افزایش تولید به ۵۰۰ تُن می رسد.

مهران نجفی، در بازدید اصحاب رسانه به مناسبت دهۀ تولید و تجارت از این کارخانه، گفت: طی سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش ظرفیت تولید داشتیم که در این راستا از مسئولان استانی به دلیل تأمین گاز و همچنین حمایت های انجام شده تشکر می‌کنم.

نجفی، با بیان اینکه محدودیت‌هایی درمصرف انرژی برای تولید سیمان در کشور است و ما نیز به ناچار مراعات می کنیم، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید و با افزایش ظرفیت، خط یک به مقدار ۵۰۰ تُن در روز تولید خواهیم داشت و در موضوع رعایت ماده ۱۶ که از نظر مصرف انرژی به ما ابلاغ شده پروژه احداث نیروگاه را خواهیم داشت.

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون در حال مکان یابی و اخذ موافقت‌های مشاور هستیم، ادامه داد: در خصوص پروژه تبدیل الکتروفیلتر به بگ هاوس به منظور افزایش رعایت مسائل زیست محیطی نیز یک مشاور خارجی درکنار خود داریم.

مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان، خاطرنشان کرد: کارهای اولیه پروژه تبدیل الکتروفیلتر به بگ هاوس انجام شده است و در سال آینده و با احتساب قیمت‌های فعلی، بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا خواهیم داشت.

نظر شما